Mitä Sovelluksia käytän?
Microsoft: ![]()
One Drive on kansioiden lähetämälle materiaalille, ja muiden sovellusten käyttöön.
tätä sovellusta on käyttänyt ryhmässä, lähettämällä tarpeita samaan kansioon tai tehnyt itselleni omat kansiot. ![]()
Word se on kirjoittamista varten, esim raportteja tai selkeä ymmärrys johonkin tiettyyn osioon.
olen tehnyt peli projectien dokumenttia tai kirjoittamaan tehtävästi sinne, josta muuten tarvii muistaa alkuperäiset elementit. ![]()
Powerpoint on on esityksiä varten. jossa pystyt näyttämään omat työsi samalla kun näytät videoita tai vain kuvia, ja kirjoittaa niistä koostuva selitys kyseisestä aiheesta.
oon käyttänyt sitä tekemällä Art bible,siihen tarvitsee alkuperäiset piirustukset ja selitys mistä se alkoi ja mihin se loppuu.
Adobe Creative:
Photoshop on Editointi sovellus kuville ja muokkauksille. sitä voi käyttää myös piirtämiseen.
olen editoinut kuvia ja lisännyt filteriä aiemmin. Käytän sitä kyllä enemmän oman piirtämis taitoihin, kuten vaikka pixel arttia tai vain eri pensselien käyttöön. ![]()
Adobe Illustrator on Myös vektorigrafiikkaohjelmisto jossa voi tehdä logojen, kuvakkeiden ja typografian luomiseen.
juliste ja myös logoja, vectori tekee siitä helpomman printtaukselle tai vain png, jpg kuvana
Premiere on video editointia. pystyt lisäämään effektejä ja ääniä ja leikkaamaan itse videota.
käytin itse tekemällä lyhyt kuvauksia jotka olen saanut kameran avulla, tai vain tarvinnut olevaa kuva materiaalia hahmoista joita teen itse.
Animate se on animaatioiden luomiseen, esim frame by frame tai moving object.
tarina ja kuvasuunnitelmat ovat etukäteen tehty ja kun se on valmis alan tekemään hahmo animaatio 2d rigit, josta joudun lisäämään väritykset sen jälkeen.
Muutama extra
Discord on ryhmä työhön sopiva keskustelu sovellus johon voi tehdä eri sivuja jokaiselle ihmiselle.
Käytän sitä monenkin syyn takia jotta voin hyvin kommunikoida muitten kanssa vaikka olisinkin muualla.
Hacknplan on tiimien järjestelyä varten, ja työ tehtävien aika taulut.
hyväksi päättämään aikatauluja, jotta muistaa mitä on tehnyt ja mitä tehdä jälkeen päin. voi päättää jos tekee artillista työtä tai jopa musiikkia tai kirjoittelu.
Capcut editointi sovellus videoille kuten premier.
tämä on todella hyvä jos ei ole etsimässä maksullista versiota. ainoa maksullinen osa on effectit ja paremman laadun ostaminen mutta sitä voi silti hyvin käyttää.
Sketch book on piirustus sovellus, johon voi piirtää ja käyttää monia eri pensseliä. ainoastaan toimii puhelin tai tapletti.
tätä olen paljon käyttänyt vapaa ajalla. siinä on kaikki itselleni tarvittavat kynä,pensseli vesi väri tussi ja muuta..
Alightmotion voit käyttää sitä liikegrafiikkaan, animointiin ja videoeditointiin, joka tarjoaa pahdollisuuksia mutta vain puhelimella.
olen käyttänyt jo melkein vuoden, tekemällä liikkuvia objecteja ja lisännyt myöskin efektejä. kaikki on muuten ilmaista jos katsoo mainoksia.


